CRONICI DIN GERULIA & STIRI FIERBINTI din TREBUCI

Mai 6, 2013

Adelu N0049 o fi mielul jertfei pesediste , cine e Iuda ?

Filed under: Uncategorized — mihaibeltechi @ 7:08 pm

Adelu Năstase , făcînd abstracţie de pârţurile pe care le trage la foc automat în blogosferă este un excroc, un puşcăriaş care a plătit mult prea puţin pentru ticăloşiile de care se face vinovat.În societati normale, cu justitie functionala pentru fapte de gravitatea celor de care se face vinovat Adelu faptuitorul  ar fi fost rasplatit cu glontul , streangul sau injectia letala. Arogantul Adelu N0049 , lul care nici măcar nu a avut curajul să îşi zboare creierii , în loc să stea dracului cu capul la cutie şi să îşi ronţăie precum hârciogii zecile sau sutele de milioane de dolari agonisite de sultanul şpăgii în perioada sa de glorie , tipul isi aduce unicul neuron la incandescenţă căutînd răspunsul la întrebarea : Cine e Iuda ? Aberaţiile I le puteţi citi la http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14746895-adrian-nastase-iisus-fost-rastignit-urma-unui-act-care-astazi-considera-democratic-mai-putem-avea-oare-incredere-normalitatea-lumi.htm ( mai valoroase sunt în opinia mea comentariile ) .Deoarece în timpul sărbătorilor pascale obişnuiesc să fac cinste cu o bere pentru calul ( măgarul ) meu  îi spun lui Adelu cu toată responsabilitatea : Adelu N0049 , al tău Iuda are carnet PSD .Unii, mai negri în cerul gurii spun că a făcut şi morţii să voteze la referendumul pentru suspendarea omului cu cămaşă albastră şi poartă mustaţă .

Anunțuri

5 comentarii »

  1. Radu Banciu: Năstase a avut un puseu de romantism de Paște, ne-a vorbit despre patimile lui Iisus, s-a dămblăgit de tot
    Jurnalistul Radu Banciu a comentat, luni, în cadrul emisiunii „Lumea lui Banciu” difuzată de B1 TV, despre accesul de romantism inedit pe care l-a avut fostul premier Adrian Năstase, la Cornu, acolo unde a petrecut Paștele.

    „Cetățeanul ăsta a avut un puseu de romantism în liniștea de la Cornu, care, bineînțeles, se suprapune cu liniștea din pârnaie. Imaginați-vă un om care îngrijește grădina și citește la întâmplare ce găsește, printre roșii și castraveți. Năstase recitea patimile și moartea lui Iisus, scrie despre Iuda, Caiafa, Ana, Pilat, Irod, Petru și ascultă Wagner. Asta spune PSD-istul numărul unul al țării, care a prejudiciat țara cu câteva miliarde de euro, bani de nici cifre nu mai încăpeau în coadă. Probabil a dat copy/paste din cărțile pe care le primești cadou când ieși din închisoare, de la Iliescu sau alţii care l-au mai vizitat”, comentează Banciu despre articolul pe care l-a scris Năstase în Sâmbăta Mare.

    Jurnalistul comentează și postarea surprinzătoare pe care Năstase a publicat-o în prima zi de Paște, ruptă de realitate, în care se arată marcat de contradicţia evenimentelor din Săptămâna Patimilor.

    „Năstase e uimit să vadă petreceri de 1 Mai, în Vamă sau în Mamaia, coadă la cumpărături, la mici și alte nebunii. Cred că s-a dămblăgit de tot, s-a dilit la cap. Mai spune că apreciază ceea ce face Mazăre pentru promovarea turismului pe litoral cu toate că uneori acțiunile sale de promovare par cam excentrice, adică apreciază sexul, pentru că numai asta promovează Mazăre”, mai spune Banciu. aici

    Comentariu de Goliat — Mai 7, 2013 @ 10:14 am | Răspunde

    • Reincarnarea lui Iisus

      HI
      Sa vezi si sa nu crezi! In vreo doua postari recente pe blogul personal, cel ce raspunde la numele de Adrian Nastase divagheaza cu (prea putina) gratie despre Iisus, despre romanul „Maestrul si Margareta” al lui Mihail Bulgakov, despre evenimentele care au dus la rastignirea celui care a raspandit in lume lumina credintei crestine.

      Mai vorbeste cu aceeasi indicibila finete persuasiva despre tradatorii si vanzatorii (la plural!) care anticipau sub saruturile fraterne tradarea de mai tarziu si care prin aceasta vanzare au aruncat lumea in intuneric. Printre ei se distinge numitul Iuda care a pus in cumpana soarta umanitatii si renumele lui, personal, cu cei cativa arginti reprezentand pretul odioasei sale tradari. Si care, de altfel, a si platit aproape pe data acest pret.

      Nu este deloc greu sa distingi sensurile prea transparentei parabole nastasiene pe marginea evenimentelor pascale, care tocmai s-au savarsit. Adicatelea, el insusi, marele de odinioara Adrian Nastase, este cea mai proaspata reincarnare a lui Iisus, tot el a fost si probabil mai este inconjurat de ipostaze moderne ale lui Iuda si, probabil, tot el va invia din tenebrele mortii sale (politice) ridicandu-se deasupra celor care i-au vrut pieirea.

      Ce sa mai zicem?! Nastrusnica si socanta paralela! Cate ceva se va fi potrivind cumva. Cum ar fi, de exemplu, faptul ca numitul Adrian e facut dintr-un aluat intelectual mai de soi decat comesenii sai de la masa politicii de Dambovita.

      Sau ca a avut prin preajma, asa cum se intampla cu mai toti stapanii vremelnici ai lumii, si pe inevitabilii pescuitori in ape tulburi. Care nu asteapta decat ocazia favorabila pentru a-l vinde pe stapan si pentru a prelua locul cald care se elibereaza prin plecarea titularului. Asa cum s-a si intamplat dupa debarcarea sa de catre camarila pe care a creat-o, cultivat-o si nutrit-o in timpul glorioasei sale domnii.

      Mai este adevarat si ca aceeasi camarila l-a primit cu onoruri si incomensurabil fast la recentul conclav al maretului partid, ca o expresie, poate, a unui sentiment de vinovatie a la Iuda, sau, mai credibil, ca reflex al instinctului slugii care simte proximitatea amenintatoare a stapanului legitim. Spun instinct, deoarece in ordinea faptelor si realitatilor concrete ei nu prea ar avea de ce sa se teama, pentru ca, cel putin deocamdata, o revenire a lui Adrian Nastase acolo unde a fost pe vremuri este improbabila si chiar imposibila.

      Oricum, vorbele si atitudinile lui „Adrian” frizeaza umorul involuntar, daca nu chiar grotescul.

      De unde Si pana unde vreo comparatie intre Iisus, Mantuitorul, si Adrian, cel condamnat pentru niscaiva delicte de drept comun. Sau chiar intre abjectul Iuda, care totusi si-a luat rasplata pentru faptele sale si avatarurile sale mai moderne care prospera si se imbuiba sub pavaza aceluiasi acoperamant.

      Mai degraba este vorba de niste deliruri de grandoare caracteristice personajului in cauza.

      de AICI

      Comentariu de mihaibeltechi — Mai 7, 2013 @ 3:01 pm | Răspunde

  2. De ce se crede Nastase Iisus Hristos
    Nici macar Traian Basescu, caruia Adrian Nastase ii doreste sa nu-i poata acoperi fularul rana cand il va condamna vreun judecator uselist la puscarie deoarece i-a disparut flota de sub timona, n-a indraznit sa se compare cu Iisus Hristos.

    Atitudinile sale superioare sugerau voit impresia dumnezeirii, a puterii absolute, rasul sau malitios punea o distanta maxima intre crestetele supusilor si mana sa dulce, care n-a lovit copilul cu pumnul sau cu palma, dar oricat s-a infoiat peste tara presedintele nu a depasit aceasta granita!

    Nastase nu s-a limitat sa se uite in stanga si in dreapta crucii pentru a-si identifica lungul nasului, a cutezat sa-si infatiseze simtirea exact in mijlocul povestii de acum 2000 de ani, cand – nu-i asa? – Cina cea de taina nu a fost altceva decat o repetitie cu costume pentru moartea politica insurubata in destinu-i de catre baronii PSD.

    Daca jelaniile bloggerului s-ar fi consumat pe bancheta psihiatrului sau, medicul i-ar fi prelungit sejurul fara sa-i tremure stiloul. Sau o fi scris acest mic studiu de religie comparata gandindu-se la o portita de scapare, avand in vedere ca mai asteapta niste decizii ale magistratilor?

    Nu cred ca ar tine, pentru ca s-a stabilit deja ca in momentul in care se presupune ca a savarsit faptele de care este in continuare acuzat, avea discernamant.

    Domnul Nastase pur si simplu crede ce sustine. La cate calitati intelectuale are, la puterea de munca si de sinteza pe care a demonstrat-o in perioada cat a fost premier, la cate carti a inghitit intru desavarsirea sa, un singur lucru nu a invatat: decenta.

    Fostul lider al PSD nu a avut niciodata masura. A considerat mereu ca i se cuvine totul, ca poate controla totul cu pumnul sau de otel imbracat in catifeaua din voce, sunt convins ca tot ce a decis, chiar si cand a decis pe langa lege, a avut sustinerea convingerii ca este atotputernic, de nebiruit, de neingenuncheat.

    Daca tot a analizat patimile lui Hristos, daca tot s-a aplecat asupra intamplarilor care au dus la cea mai mare durere a crestinilor, domnul Nastase putea, daca avea obraz, sa invete altceva: cainta.

    Dar nu s-a aflat niciodata in fisa postului sau. Nici milostenia. Numai puterea absoluta, foamea cu care stapanea, regla, comanda fara nicio tentativa de a se retine.
    Domnul Nastase nu a invatat nici umilinta, caci nu a traversat niciodata sentimentul de inferioritate. Dimpotriva, de la inchisoare a iesit si mai arogant, si mai incrancenat decat il stiam. Si vrea razbunare. Dupa propriul sistem de referinte, o atitudine crestineasca!

    Aici

    Comentariu de Foame-n gat — Mai 7, 2013 @ 2:57 pm | Răspunde

  3. Reincarnarea lui Iisus
    Sa vezi si sa nu crezi! In vreo doua postari recente pe blogul personal, cel ce raspunde la numele de Adrian Nastase divagheaza cu (prea putina) gratie despre Iisus, despre romanul „Maestrul si Margareta” al lui Mihail Bulgakov, despre evenimentele care au dus la rastignirea celui care a raspandit in lume lumina credintei crestine.

    Mai vorbeste cu aceeasi indicibila finete persuasiva despre tradatorii si vanzatorii (la plural!) care anticipau sub saruturile fraterne tradarea de mai tarziu si care prin aceasta vanzare au aruncat lumea in intuneric. Printre ei se distinge numitul Iuda care a pus in cumpana soarta umanitatii si renumele lui, personal, cu cei cativa arginti reprezentand pretul odioasei sale tradari. Si care, de altfel, a si platit aproape pe data acest pret.

    Nu este deloc greu sa distingi sensurile prea transparentei parabole nastasiene pe marginea evenimentelor pascale, care tocmai s-au savarsit. Adicatelea, el insusi, marele de odinioara Adrian Nastase, este cea mai proaspata reincarnare a lui Iisus, tot el a fost si probabil mai este inconjurat de ipostaze moderne ale lui Iuda si, probabil, tot el va invia din tenebrele mortii sale (politice) ridicandu-se deasupra celor care i-au vrut pieirea.

    Ce sa mai zicem?! Nastrusnica si socanta paralela! Cate ceva se va fi potrivind cumva. Cum ar fi, de exemplu, faptul ca numitul Adrian e facut dintr-un aluat intelectual mai de soi decat comesenii sai de la masa politicii de Dambovita.

    Sau ca a avut prin preajma, asa cum se intampla cu mai toti stapanii vremelnici ai lumii, si pe inevitabilii pescuitori in ape tulburi. Care nu asteapta decat ocazia favorabila pentru a-l vinde pe stapan si pentru a prelua locul cald care se elibereaza prin plecarea titularului. Asa cum s-a si intamplat dupa debarcarea sa de catre camarila pe care a creat-o, cultivat-o si nutrit-o in timpul glorioasei sale domnii.

    Mai este adevarat si ca aceeasi camarila l-a primit cu onoruri si incomensurabil fast la recentul conclav al maretului partid, ca o expresie, poate, a unui sentiment de vinovatie a la Iuda, sau, mai credibil, ca reflex al instinctului slugii care simte proximitatea amenintatoare a stapanului legitim. Spun instinct, deoarece in ordinea faptelor si realitatilor concrete ei nu prea ar avea de ce sa se teama, pentru ca, cel putin deocamdata, o revenire a lui Adrian Nastase acolo unde a fost pe vremuri este improbabila si chiar imposibila.

    Oricum, vorbele si atitudinile lui „Adrian” frizeaza umorul involuntar, daca nu chiar grotescul.

    De unde Si pana unde vreo comparatie intre Iisus, Mantuitorul, si Adrian, cel condamnat pentru niscaiva delicte de drept comun. Sau chiar intre abjectul Iuda, care totusi si-a luat rasplata pentru faptele sale si avatarurile sale mai moderne care prospera si se imbuiba sub pavaza aceluiasi acoperamant.

    Mai degraba este vorba de niste deliruri de grandoare caracteristice personajului in cauza. mai mult, AICI

    Comentariu de Mikutza CE Kurai — Mai 9, 2013 @ 2:10 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: