CRONICI DIN GERULIA & STIRI FIERBINTI din TREBUCI

Mai 3, 2013

Falselor mironosite, cu crestineasca dragoste

Filed under: Uncategorized — mihaibeltechi @ 7:50 pm

Doamne, noi visam un vis , visul noptilor de mai , noi o cerem, tu ne-o dai ?

Prea iubitele mele surori si prea iubite oite ale Domnului, am aflat cu piosa evlavie ca doriti sa va spovediti astazi si de nu s-o putea astazi,atunci , maine, inainte de inviere. Apreciez dorinta voastra de a bate matanii si de a sta ingenuncheate si umile pentru a pupa poala popii ( nu va ganditi la lucruri de cadere in pacat,va bate Dumnezeu ). Mi-au dat lacrimile de frateasca emotie cand am aflat ca ma rugati in grup si individual sa va iert ,sa va iert ca ati fost niste ticaloase atunci cand ati reclamat blogul Cronici geruliene pentru limbaj inadecvat , brat la brat cu udemeristii de vaza ce au reclamat si ei blogul pentru inexistente atacuri la adresa maghiarimii.Sa trecem peste astea toate , am inteles ca iertarea pacatosului de mine e absolutamente necesara pentru ca iertate fiind de mine, sa va ierte si bunul Dumnezeu.de iertat YO cred ca nu am ce sa va iert sau daca am , nu va iert nici de stiu ca va intindeti ca serpii si  muriti de dor de Sfanta Pula.Tot ce pot face pentru voi e sa ma rog si sa ma rog iara si iara , enspe mii de zmei sa va futa in timp ce trag din tigara.Mergeti prea iubitele mele mironosite si defrisati vreo enspe mii de hectare de pule si cu curu si cu gura , bata-va Dumnezeu ,toaca popii din Tanacu si clopotele Catedralei Mantuirii Neamului sa va bata .Nu mai imi trmiteti mailuri , nu ma mai sunati la telefon,calma-ti-va daca nu vreti sa desantez o armata de pule in voi,in familiile si ogrezile voastre . CANCI IERTARE DE LA MINE ! AMIN !

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

