CRONICI DIN GERULIA & STIRI FIERBINTI din TREBUCI

Septembrie 24, 2012

Bucureştiul – NOUL IERUSALIM ?!

Filed under: Uncategorized — mihaibeltechi @ 4:40 pm

Remarcam deci în treacăt mai devreme că am ajuns să serbăm taman la Bucureşti, Zilele (numărate) ale Ierusalimului. De ce spun aşa ?! Pentru că în contextul internaţional actual, Statul Israel parcă şi-o caută cu lumânarea, tot căutând să creeze “primăveri arabe” şi conflicte armate prin naţiunile arabe ! 

Chiar în acest moment, mass-media aservită intereselor jidăneşti trage cartuş după cartuş mediatic în direcţia Iranului, incitând la război naţiunile de pe întreg mapamondul împotriva unui stat suveran şi independent, care are aceleaşi drepturi ca oricare alt stat – să deţină ce tip de arme şi tehnologie doreşte – cu atât mai mult cu cât atât acuzatorii săi principali (Israelul şi SUA) deţin arma atomică !

Chiar şi în ipoteza degenerării conflictului din Orientul Mijlociu, politicienii cu tichiuţă de la Ierusalim şed liniştiţi, căci au încheiat acorduri secrete cu fraţii lor jidani din România, poporul român acceptând încă de pe vremea preaumilului slujitor al intereselor jidăneşti (premierul) Radu Vasile un acord prin care în eventualitatea atacării Israelului, acceptăm instant cca. un milion jumate de “refugiaţi” (a se citi OCUPANŢI) evrei.

Şi, ca să ne obijnuiască deja cu ideea, şi ca să le creeze un cadru familiar, ce s-au gândit ei, în frunte cu jidanul nostu primar, Sorin Oprescovici ?! Ia să sărbătorim noi zilele Ierusalimului, ale Noului nostru Ierusalim, Bucureştiul, să vedem, or reacţiona careva dintre prostovanii de goimi ?! Tare aş vrea să văd şi eu Zilele Bucureştiului serbate măcar odată oriunde în lume… înafara Bucureştiului.

Şi au venit taman în centrul Capitalei, sub nasul nostru de neisprăviţi pe care nu îi interesează decât telenovela de la 8, şi şi-au făcut numărul. Experimentul a fost unul reuşit. S-au dat în stambă cu mic cu mare, ba chiar au ridicat şi un zid al plângerii (mascat sub demunirea de “Zidul Dorinţelor”) în mijlocul Parcului din Piaţa Unirii, ca să se simtă oamenii ca acasă !

M-am dus şi eu să văd parascovenia, ba chiar mi-am pus şi eu o dorinţă la zidul cu pricina.  GHICIŢI CE MI-AM DORIT !? :)

http://rapcea.ro/2012/09/24/bucuretiul-noul-ierusalim/

Horatiu 2010

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

